სიმ მრბოლელთა ქართული საზოგადოებია
რეგლამენტი
მუხლი 1 (საერთო) 1.1 რეგლამენტი - ჩემპიონატის კანონმდებლობა, ჩატარების და მონაწილეობის წესები, ინსტრუქცია ჩვენი პროექტის მონაწილეებისთვის.
1.2 კონკრეტული რეგლამენტი ეკუთვნის სიმ მრბოლელთა ქართული საზოგადოების ორგანიზატორთა ჯგუფს
1.3 რეგლამენტში შეტანილი ცვლილება განჰორციელდება ორგანიზატორების მიერ. ნებისმიერი ჩემპიონატის მონაწილეს შეუძლია წარადგინოს საკუთარი აზრი კონკრეტული წესის მიმართ, რის შედეგადაც ორგანიზატორები მიიღებენ გადაწყვეტილებას ცვლილების შეტანაზე კონკრეტულ პუნქტში.
1.4 ჩემპიონატის ადმინისტრაცია იტოვებს უფლებას ნებისმიერ დროს გაყინოს რეგლამენტი გარკვეული პერიოდის განმავლობაში.
1.5 ნებისმიერი საკითხი და პრობლემა, რომელიც დაკავშირებულია გრან პრის გადატანასთან, გადაწყდება მრბოლელთა უმრავლესობის გამოკითხვის შედეგად.
1.6 რბოლის ჩატარების დღე და დრო შეთანხმებული უნდა იყოს მრბოლელთა უმრავლესობით.
1.7 რბოლის შემდეგ მოხდება მსაჯების მიერ შემოწმება და ნებისმიერ დაჯარიმებულს აქვს უფლება გაასაჩივროს მინიჭებული სასჯელი, რომელიც იქნება გადამოწმებული ახალი ფაქტების გათვალისწინებით.
1.8 გასაჩივრების შემდეგ გამოტანილი სასჯელი ხელმეორედ გასაჩივრებას აღარ ექვემდებარება.
1.9 სიმ მრბოლელთა ქართული საზოგადოების ოფიციალური საიტი არის www.simracing.at.ua
1.10 ნებისმიერი ინფორმაცია განთავსდება ოფიციალურ საიტზე.
მუხლი 2 (სერვერი)
2.1 სერვერის სახელი იქნება Georgian Sim Racing Team + კონკრეტული ეტაპის სახელი.
2.2 სერვერზე შესვლა უნდა განჰორციელდეს ოფიციალური პრაკტიკის დროს, კვალიფიკაციის დაწყებამდე 15-10 წუთით ადრე.
2.3 კვალიფიკაციის დროს შემოსული მონაწილეს მიერ ნაჩვენები დრო ანულირდება.
2.4 კვალიფიკაციის დრო შემოსული მრბოლელი დაიწყებს რბოლას ბოლო პიზიციიდან ან ბოქსიდან.
მუხლი 3 (ჩატის წესები)
3.1 ჩატი - მრბოლელების ურთიერთ მიმოწერა სერვერზე
3.2. ჩატი უნდა იყოს ზრდილობიანი და ცენზურით დაცული (გაფრთხილების შემდეგ დისკვალიფიკაცია ეტაპიდან)
3.3 სასტიკად აკრძალული სხვა მრბოლელების შეურაცჰყოფა (გაფრთხილების შემდეგ დისკვალიფიკაცია ეტაპიდან)
3.4 კვალიფიკაციის დროს ჩატით სარგებლობა აკრძალულია (არანაირი მიმოწერა) (გაფრთხილების შემდეგ დისკვალიფიკაცია ეტაპიდან)
3.5 რბოლის დროს ჩატით სარგებლობა აკრძალულია (არანაირი მიმოწერა) (გაფრთხილების შემდეგ დისკვალიფიკაცია ეტაპიდან)
* * *
მუხლი 4 (კომპიუტერის დამხმარებები)
4.1 STEERING ASSISTANCE: off
4.2 OPPOSITE LOCK ASSISTANCE: off
4.3 BRAKING POINT ASSISTANCE: off
4.4 STABILITY ASSISTANCE: low *
4.5 SPIN RECOVERY: off
4.6 INVULNERABILITY: off
4.7 AUTO SHIFTING: off
4.8 TRACTION CONTROL: low
4.9 ANTILOCK BRAKES: off
4.10 PIT LANE ASSISTANCE: off
4.11 CLUCTH ASSISTANCE:on
4.12 AUTOMATIC REVERSE: off
4.13 DAMAGE - 60%
4.14 FLAG RULES - FULL
4.15 FUEL USAGE - х1
4.16 TYRE WEAR – х1
მუხლი 5 (კვალიფიკაცია)
5.1 კვალიფიქაციის ხანგრძლივობა 15 წუთი
5.2 მრბოლელთა მოქცევის წესები კვალიფიკაციის დროს:
ა) ტრაექოტიის არჩევა, მრბოლელის ნებაა
ბ) მრბოლელი, რომელიც იმყოფება გახურების წრეზე, ვალდებულია გაატაროს სწრაფ წრეზე მოსიარულე მრბოლელს. (+5 წამი რბოლის შედეგს)
გ) თუ თქვენ რაიმე მიზეზის გამო აღმოჩნდით ტრასის გაღმა, ტრასაზე დაბრუნების დროს ვალდებული ხართ დაიცვათ სიფრთხილე და არ შეუშალოთ ტრასაზე გამავალ სხვა მრბოლელს. (+5 წამი რბოლის შედეგს)
დ) თუ თქვენ ავტომობილს გაუთავდა საწვავი ან მოძვრა ბორბალი, ვალდებული ხართ დატოვოთ ტრასის მიდამოები, რათა არ შეუქმნათ შეფერხება სხვა მრბოლელებს. (+5 წამი რბოლის შედეგს)
5.3 კვალიფიკაციის დროს აკრძალულია:
ა) აკრძალულია ტრასაზე გასვლა შუქნიშანზე წითელი შუქის ჩაქვრობამდე (+10 წამი რბოლის შედეგს)
ბ) აკრძალულია პიტ ლეინზე მოძრაობა გადაჭარბებული სიჩქარით (+10 წამი რბოლის შედეგს)
გ) აკრძალულია პიტ ლეინის შემდეგ გამკვეთი ყვითელი ან თეთრი ხაზის გადაკვეთა (+10 წამი რბოლის შედეგს)
დ) აკრძალულია მოძრაობის მოპირდაპირე მიმართულებით სიარული ( ამ წესის დარღვევის შემთხვევაში მონაწილე ავტომატურად გაირიცხება ჩემპიონატიდან)
ე) აკრძალულია ტრასაზე სიარული ერთი ან მეტი საბურავის, ბორბალის გარეშე. (+10 წამი რბოლის შედეგს)
5.4 მრბოლელი, რომელიც დამნაშავება კვალიფიკაციის დროს მომხდარ შეჯახებაში, დაჯარიმებული იქნება 20 წამით რბოლის შედეგის დროიდან.